Catherine Keyl is terug met nieuw blad

Afbeelding met tekst: Om dubieuze claims te voorkomen is deze afbeelding verwijderd.

Keyl lanceerde haar blad gisteren samen met Maurice de Hond in Het Arsenaal te Naarden. Het nieuwe magazine CatherineNU is er ‘voor vrouwen die actief zijn, goed zijn opgeleid, volop in het leven staan en willen blijven genieten’. Het product komt tot stand met hulp van GezondNU, een tijdschrift over welzijn en gezondheid. Haar blad verschijnt in een oplage van 92.500 stuks.

In het tv-programma Business Class van ex-politicus Harry Mens legde Keyl uit over haar visie. “Jong moet leren van oud en andersom. Dat probeer ik in het blad te vertellen. Het blad is een soort geschreven talkshow”, aldus de journaliste. In het blad staan verhalen van bekende en onbekende Nederlanders. “Ik heb interviews gemaakt met Gerdi Verbeet, Kleine Viezerik en Ahmed Aboutaleb. Verbinden staat centraal.”  

CatherineNU wordt uitgegeven door Mix Media, uitgever van GezondNU en een onderdeel van de MixCom Media Group BV. Bladenmaker Mat Heffels is aangetrokken als hoofdredacteur, Willem de Kok is de uitgever. Voor het magazine is Mix Media een samenwerking aangegaan met uitgever Peter Contant Publishing BV van het tijdschrift GOOISCH…als lifestyle. De samenwerking richt zich in eerste instantie op marketing en sales. 

In 2007 bracht Keyl ook al een glossy uit met de titel Catherine. Na een ruzie met uitgever Annemarie van Gaal verscheen het blad in 2008 voor het laatst. Nu wil Keyl het daar liever niet over hebben. “Als ondernemer kijk je vooruit”, zei ze in Business Class. Catherine Keyl heeft een Joodse achtergrond.

Categorie:

Home » Cultuur » Media » Catherine Keyl is terug met nieuw blad